Vaikų vasaros stovykla „Priimk iššūkį: bendrauk–kurk–žaisk!“

Vaikų vasaros stovykla „Priimk iššūkį: bendrauk–kurk–žaisk!“

2022 m. birželio 17–23 d,  birželio 27–liepos 1 d. praūžė nepakartojama vaikų vasaros stovykla „Priimk iššūkį: bendrauk–kurk–žaisk!“. Džiaugiamės, kad stovykloje dalyvavo vaikai iš socialiai jautrių šeimų, stokojantys teigiamų  ryšių su bendraamžiais, turintys įvairių negalių. Tokiu būdu projektas  „Priimk iššūkį: bendrauk–kurk–žaisk!“ tapo jungtimi tarp skirtingos patirties ir gebėjimų turinčių vaikų, o nuveikti darbai skatino domėtis savo miesto istorija, pažinti skirtingas profesijas.  Kiekvienas stovyklos dalyvis turėjo galimybę išbandyti įvairiausias veiklas: nuo konstravimo ir programavimo iki mokslinių tyrimų pasitelkiant fizikos, chemijos, IT žinias ir gebėjimus. Be to, stovyklautojai kasdien aktyviai leido laiką lauke – žaidė komandinius judesio žaidimus, sveikai maitinosi,  kūrė filmus, gamino ir degustavo picą, aptarė sveikos mitybos principus, išsirinko geriausią stovyklos šefą. Panaudodami skirtingus LEGO kūrybinius rinkinius, sukūrė ir pastatė ateities miestą. Naudodami skraidyklę „Tello EDU“ programavo droną, kuris galėjo šokti. Tokiu būdu patobulino programavimo įgūdžius ir gebėjimus. Robotikos įgūdžius vaikai gilino naudodami LEGO edukacinius rinkinius „WeDo 2.0“ ir „SPIKE: sukonstravę savaeigius automobilius, dalyvavo linksmose varžybose. Atliko įvairius STEAM eksperimentus: gamino vasaros sniegą, katapultą, sulitavo telefono įkroviklį, projektavo 3D objektus, gilinosi ir tyrinėjo fermentacijos procesus, sukonstravo ir išbandė savadarbį elektrolizės prietaisą bei tyrinėjo elektrolizės reiškinius. Mokėsi atpažinti gintaro padirbinius bei gamino iš gintaro amuletus. Išvykoje į miesto įmonių laboratorijas: HARJU ELEKTER, UAB Bioenergy LT atliko praktines-tyrimines veiklas. Analizuodami ir tobulindami sukurtus projektus, vaikai mokėsi priimti klaidas kaip tobulėjimą, vedantį į geresnius sprendimus ir rezultatus. Kiekvienos dienos pabaigoje aptarė patirtus įspūdžius, pasimatavo emocinę „temperatūrą“. Stovyklos pabaigoje kiekvienos pamainos vaikai dalyvavo protmūšyje, įsivertino įgytas žinias bei gebėjimus. Kiekvienam vaikui buvo išduoti stovyklos baigimo pažymėjimai.