RoboNovatoriams

LABAS – sako RoboLabas RoboNovatoriams!

Esi pažengęs robotikos ir programavimo srityje? O gal nori visa tai išmokti? RoboNovatorius (12-19 m.) programose laukiame tų, kurie norėtų įgyti programavimo įgūdžių, kurių negąsdina konstravimas ir iššūkiai su LEGO EV3, Tetrix, Mbot, Totem robotais bei kursite patys 3D spausdinimo pagalba.

 

KVIEČIAME Į ŠIUOS UŽSIĖMIMUS:

 

Programa „PROGRAMAVIMAS IR INŽINERIJA“ skirta mokiniams, kurie yra susipažinę su bent viena iš šių sričių: mechanika, el. grandinių jungimas, žaidimų kūrimas, robotų konstravimas ir programavimo pradmenys. Šioje programoje mokiniai taikys turimas žinias, taip pat įgys, tobulins ir gilins programavimo, dvimačio ir trimačio projektavimo, modeliavimo, konstravimo įgūdžius. Užsiėmimų metu gilinsime fizikos, matematikos pagrindų žinias bei ugdysime praktinį jų taikymą, mokysimės kūrybiškai taikyti problemų sprendimus.

 

„PROGRAMAVIMO PAGRINDAI C++“: programavimas – vienas iš svarbiausių IT specialistų gebėjimų. Todėl šie užsiėmimai skirti suteikti moksleiviams išsamesnių struktūrinio programavimo C++, Python kalbos žinių, gebėjimų ir įgūdžių bei pasirengti IT olimpiadoms, valstybiniam brandos informacinių technologijų egzaminui ir būsimoms studijoms Informatikos fakultete.

 

Programos „ROBOTŲ INŽINERIJA“ užsiėmimuose susipažinsime su programavimu, projektavimu, konstravimu ir eksperimentavimu kuriant robotą su mechanizmu. Tobulinsime matematikos, fizikos, technologijų bei informacinių technologijų žinias. Kurdami roboto projektą išmoksime projektuoti robotą numatytai funkcijai atlikti, išskaidyti projektą į paprastesnes dalis siekiant kiekvieną dalį įgyvendinti atskirai bei testuojant rasti klaidas, mokysimės jas pašalinti, ir tokiu būdu sieksime optimalaus roboto veikimo.

 

,,MULTIMEDIJOS DIRBTUVĖSE” išmoksime filmuoti, fotografuoti, kurti vaizdo ir garso produktus, redaguoti, montuoti vaizdo ir garso medžiagą, projektuoti ir kurti socialinę mediją. Gebėsime kurti ir redaguoti dvimatę ir trimatę animaciją, kompiuterinės grafikos elementus.

 

,,VARŽYBŲ ASAS” programa skirta varžyboms besiruošiantiems ir jose norintiems dalyvauti mokiniams. Programos metu mokiniai įtvirtins jau turimas žinias, ruoš projektus ir pristatymus varžyboms, konstruos ir pritaikys robotus FLL, Sumo, Labirinto, Futbolo, Linijos sekimo rungtims. Mokiniai ruošis ir dalyvaus miesto, regioninėse, nacionalinėse bei užsienio šalyse rengiamose varžybose, gebės kūrybiškai pristatyti savo veiklą bei savarankiškai konstruoti, programuoti ir pilnai paruošti varžyboms savo kurtus robotus. 10 – 16 m. Dirbs su EV3 ir Challenge rinkiniais bei labirinto, futbolo, linijos sekimo misijų laukais. 10 – 18 m. dirbs su mBot bei labirinto, futbolo, linijos sekimo misijų laukais.

 

 

BENDRA INFORMACIJA:

 

Būreliai 12 ir daugiau metų vaikams
Užsiėmimo trukmė – 2 ak. val.
Kaina mėnesiui – 5 € (nemokamai su NVŠ krepšeliu)