RoboKūrėjams

LABAS – sako RoboLabas RoboKūrėjui!

Elektronika, jutikliai, laideliai, programos, valdikliai – visa tai tau ne svetima, o gal labai domina? Jei mėgsti ne tik tyrinėti, bet ir pastebėtas problemas spręsti kūrybiškai, laukiame tavęs kitų RoboKūrėjų (9–11 m.) būrio. Čia mes praktikuojamės spalvomis koduodami Ozobot, konstruodami Lego, spręsdami matematines ir logines užduotis Minecraft, atliekant įvairius eksperimentus su Makey- makey, machanikos, pneumatikos rinkiniais.

 

KVIEČIAME Į ŠIUOS BŪRELIUS:

Užsiėmimuose ,,INTERAKTYVŪS POJŪČIAI” nagrinėsime žmogaus ir robotų pojūčius ir jų panašumus. Išmoksime interaktyviai juos pritaikyti įvairiose platformose. Susipažinsime su programavimo reikšme mūsų gyvenime, žaisdami kursime programėles bei erdvinius projektus, robotizuosime žmogaus pojūčius, pritaikydami juos konstrukcijose ar virtualioje erdvėje. Baigę programą gebėsime kurti nesudėtingas mobilias aplikacijas ir erdvinius projektus, įgysime blokinio programavimo žinių, kurias praktiškai pritaikysime konstruodami.

 

Užsiėmimuose ,,KOSMOSO PLATYBĖSE” nagrinėsime Žemės ir kosmoso matematinius bei fizikinius reiškinius, analizuosime dabarties problemas ir kursime ateities sprendimus: pritaikysime mechanikos pradmenis (konstravimą), elektros grandinių jungimą, erdvinių projektų programavimą. Vykdysime kosmoso kelionių bei atsinaujinančių energijos šaltinių misijas. Mokinys baigęs programą supras esminius mechanikos ir konstravimo procesus, gebės jungti nesudėtingas el. grandines, pažinęs blokinio programavimo pagrindus mokės programuoti robotus bei 2D ir 3D projektus.

 

Vaikų ir jaunimo ypač pamėgta ,,MINECRAFT IR 3D PROJEKTAVIMAS” programa skirta mokiniams, kurie nori mokytis kurdami ir žaisdami trimatėse platformose. „Minecraft“ yra atvirojo pasaulio žaidimas, „Tinkercad“ leidžia pradedantiesiems kurti 3D modelius. Dirbdami šiose platformose mokiniai skatinami kūrybiškai mąstyti, bendradarbiauti ir spręsti problemas užburiančose aplinkose, kuriose vienintelė riba yra mūsų vaizduotė. Žaidimų pagrindu sukurta mokymosi platforma, „Minecraft Education“ padeda sudominti vaikus ir uždegti jų aistrą mokytis. Statydami pastatus, miestus ar kovodami su monstrais, vaikai kurs STEAM projektus, kurie suteiks galimybę kuo greičiau ir geriau spręsti realias problemas žaidime. „Tinkercad“ gali 3D dizainą paversti pastatomais plytų modeliais, panašiai kaip konstruojant „Lego“ ar kuriant „Minecraft“. Abi platformos moko suprasti ir atlikti 3D projektavimo elementus, gaudami naujų žinių, mokiniai įgyja 3D projektavimo pradmenis.

 

RoboMergaitė – tai meniška ir kūrybinga, bet tuo pačiu ir technologijomis besidominti mergaitė, o jai skirtoje ,,SPALVŲ INŽINERIJOS” programoje susipažinsime su spalvų reikšme, jų psichologija, susipažinsime su dizaino pagrindais, kuriuos pritaikysime grafinio dizaino programėlėse ar kuriant mobiliąsias aplikacijas. Taip pat programoje susipažinsime ir su technologijų pasauliu – dizainus pritaikysime robotų konstravimui, išmoksime blokinio programavimo valdančio daugumą sistemų bei robotų. Baigę programą gebėsime sujungti dvi sritis – dizainą ir technologijas – į vieną. Jau dabar tokie specialistai ypač reikalingi, tad skaitmeninis dizainas – ateities profesija.

 

,,TECHNINĖS KŪRYBOS” programa skirta dviejų amžiaus grupių 2-4 ir 5-9 klasių mokiniams. Programose numatoma per kūrybinę veiklą ugdyti pradinius robotikos dirbinių projektavimo, kūrybinio mąstymo, konstravimo įgūdžius. Darbo metu gaminami plokštuminiai ir erdviniai dirbiniai, įvairūs žaislai, modeliai veikiantys pagal gamtos dėsnius. Į dirbinius integruojami elektronikos, robotikos elementai. Dirbinių kūrime skatinama panaudoti buityje nebenaudojamų daiktų, elektronikos, pakuočių dalis. Per praktinę veiklą susipažįstama su šių medžiagų savybėmis, apdirbimo būdais, pritaikymo galimybėmis. Vyresni mokiniai susipažins su Vilnius Tech Ateities Inžinerijos veikla. Galės dalyvauti pasirinktuose biomedicininės inžinerijos, roboto prototipo, išmanaus šiltnamio kūrimo projektinėje veikloje. Kūrybinėje veikloje susipažins su MicroBit, Arduino mikrovaldikliais, jų programavimu, panaudojimo galimybėmis, Tinkercad, SolidWorks projektavimo aplinkomis, 3D spausdinimu.

 

  • RoboKūrėjas: Interaktyvūs pojūčiai (Klaudija) pirmadieniais 15.00 val. – 17.00 val.
  • RoboKūrėjas: Minecraft ir 3D projektavimas (Laura) pirmadieniais 15.00 – 17.00 val.
  • RoboKūrėjas: Techninė kūryba (Vitalijus) pirmadieniais 15.00 val. – 17.00 val.
  • RoboKūrėjas: Techninė kūryba (Vitalijus) pirmadieniais 17.00 val. – 19.00 val.
  • RoboKūrėjas: Minecraft ir 3D projektavimas (Laura) antradieniais 15.00 – 17.00 val.
  • RoboKūrėjas: Minecraft ir 3D projektavimas (Andrius) antradieniais 15.00 – 17.00 val.
  • RoboKūrėjas: Minecraft ir 3D projektavimas (Andrius) antradieniais 17.00 – 19.00 val.
  • RoboKūrėjas: Interaktyvūs pojūčiai (Auksė) trečiadieniais 17.00 val. – 19.00 val.
  • RoboKūrėjas: Kosmoso platybėse (Klaudija) ketvirtadieniais 15.00 val. – 17.00 val.
  • RoboMergaitė: Spalvų inžinerija (1 metai) (Klaudija) trečiadieniais 15.00 val. – 17.00 val.
  • RoboMergaitė: Spalvų inžinerija (2 metai) (Klaudija) trečiadieniais 17.00 val. – 19.00 val.

 

Elektroninė registracija: https://bit.ly/robokurejai-2021

 

 

 

BENDRA INFORMACIJA:

Būrelis 9–11 metų vaikams
Užsiėmimo trukmė – 2 ak. val.
Kaina mėnesiui – 5 € (nemokamai su NVŠ krepšeliu)