Elektronika, jutikliai, laideliai, programos, valdikliai – visa tai tau ne svetima, o gal labai domina? Jei mėgsti ne tik tyrinėti, bet ir pastebėtas problemas spręsti kūrybiškai, laukiame tavęs kitų RoboKūrėjų (9–11 m.) būrio. Čia mes praktikuojamės spalvomis koduodami Ozobot, konstruodami Lego, spręsdami matematines ir logines užduotis Minecraft, atliekant įvairius eksperimentus su Makey- makey, machanikos, pneumatikos rinkiniais.
KVIEČIAME Į ŠIUOS BŪRELIUS:
Interaktyvūs pojūčiai
Užsiėmimuose „INTERAKTYVŪS POJŪČIAI” nagrinėsime žmogaus ir robotų pojūčius ir jų panašumus. Išmoksime interaktyviai juos pritaikyti įvairiose platformose. Susipažinsime su programavimo reikšme mūsų gyvenime, žaisdami kursime programėles bei erdvinius projektus, robotizuosime žmogaus pojūčius, pritaikydami juos konstrukcijose ar virtualioje erdvėje. Baigę programą gebėsime kurti nesudėtingas mobilias aplikacijas ir erdvinius projektus, įgysime blokinio programavimo žinių, kurias praktiškai pritaikysime konstruodami.
Kosmoso platybėse
Užsiėmimuose „KOSMOSO PLATYBĖSE” nagrinėsime Žemės ir kosmoso matematinius bei fizikinius reiškinius, analizuosime dabarties problemas ir kursime ateities sprendimus: pritaikysime mechanikos pradmenis (konstravimą), elektros grandinių jungimą, erdvinių projektų programavimą. Vykdysime kosmoso kelionių bei atsinaujinančių energijos šaltinių misijas. Mokinys baigęs programą supras esminius mechanikos ir konstravimo procesus, gebės jungti nesudėtingas el. grandines, pažinęs blokinio programavimo pagrindus mokės programuoti robotus bei 2D ir 3D projektus.
Minecraft ir 3D projektavimas
Vaikų ir jaunimo ypač pamėgta ,,MINECRAFT IR 3D PROJEKTAVIMAS” programa skirta mokiniams, kurie nori mokytis kurdami ir žaisdami trimatėse platformose. „Minecraft“ yra atvirojo pasaulio žaidimas, „Tinkercad“ leidžia pradedantiesiems kurti 3D modelius. Dirbdami šiose platformose mokiniai skatinami kūrybiškai mąstyti, bendradarbiauti ir spręsti problemas užburiančose aplinkose, kuriose vienintelė riba yra mūsų vaizduotė. Žaidimų pagrindu sukurta mokymosi platforma, „Minecraft Education“ padeda sudominti vaikus ir uždegti jų aistrą mokytis. Statydami pastatus, miestus ar kovodami su monstrais, vaikai kurs STEAM projektus, kurie suteiks galimybę kuo greičiau ir geriau spręsti realias problemas žaidime. „Tinkercad“ gali 3D dizainą paversti pastatomais plytų modeliais, panašiai kaip konstruojant „Lego“ ar kuriant „Minecraft“. Abi platformos moko suprasti ir atlikti 3D projektavimo elementus, gaudami naujų žinių, mokiniai įgyja 3D projektavimo pradmenis.
Spalvų inžinerija
„SPALVŲ INŽINERIJA“ – tai užsiėmimas skirtas meniškam ir kūrybingam asmeniui, tuo pačiu besidominančiam ir naujausiomis technologijomis. Programoje susipažinsime su spalvų reikšme, jų psichologija, susipažinsime su dizaino pagrindais, kuriuos pritaikysime grafinio dizaino programėlėse ar kuriant mobiliąsias aplikacijas. Taip pat programoje susipažinsime ir su technologijų pasauliu – dizainus pritaikysime robotų konstravimui, išmoksime blokinio programavimo valdančio daugumą sistemų bei robotų. Baigę programą gebėsime sujungti dvi sritis – dizainą ir technologijas – į vieną. Jau dabar tokie specialistai ypač reikalingi, tad skaitmeninis dizainas – ateities profesija.
Kostiumo dizainas - nuo eskizo iki podiumo
„KOSTIUMO DIZAINAS – NUO ESKIZO IKI PODIUMO“ – veiklų metu vaikai susipažins su dizainerio profesija, mados istorija, kaip drabužiuose atsispindi žmonijos raida ir technologinė pažanga. Sužinos, kaip gimsta drabužių kolekcijos. Gebės kurti idėjų koliažus, modelių eskizus. Naudodami skirtingas raiškos priemones įgyvendins savo kostiumo prototipą.
Grafinis dizainas ir reklama
„GRAFINIS DIZAINAS IR REKLAMA“ – mokinių laukia įtraukus ir spalvingas grafinio dizaino pasaulis. Būrelio metu vaikai mokysis vizualiai išreikšti savo idėjas kompiuterinių programų pagalba. Ugdant dailės disciplinos kalbą, estetinę sampratą, kompozicijos pagrindus, susipažins su pagrindiniais dizaino elementais, dalyvaus grafinių darbų kūrimo procese. Mokysis kurti patrauklią reklamą socialinėse medijose, lengvai taikomus spaudos gaminius ir kt.
Dėl registracijos į užsiėmimą susisiekite telefonu +37061852244 arba kviečiame atvykti į PRC „RoboLabas“ įsikūrusi Kniaudiškių g., 40, Panevėžys.