RoboKūrėjams

LABAS – sako RoboLabas RoboKūrėjui!

Elektronika, jutikliai, laideliai, programos, valdikliai – visa tai tau ne svetima, o gal labai domina? Jei mėgsti ne tik tyrinėti, bet ir pastebėtas problemas spręsti kūrybiškai, laukiame tavęs kitų RoboKūrėjų (9 – 11 m.) būrio. Čia mes praktikuojamės spalvomis koduodami Ozobot, konstruodami Lego, spręsdami matematines ir logines užduotis Minecraft, atliekant įvairius eksperimentus su Makey- makey, machanikos, pneumatikos rinkiniais.

 

KVIEČIAME Į ŠIUOS BŪRELIUS:

Užsiėmimuose ,,INTERAKTYVŪS POJŪČIAI” nagrinėsime žmogaus ir robotų pojūčius ir jų panašumus. Išmoksime interaktyviai juos pritaikyti įvairiose platformose. Susipažinsime su programavimo reikšme mūsų gyvenime, žaisdami kursime programėles bei erdvinius projektus, robotizuosime žmogaus pojūčius, pritaikydami juos konstrukcijose ar virtualioje erdvėje. Baigę programą gebėsime kurti nesudėtingas mobilias aplikacijas ir erdvinius projektus, įgysime blokinio programavimo žinių, kurias praktiškai pritaikysime konstruodami.

 

Užsiėmimuose ,,KOSMOSO PLATYBĖSE” nagrinėsime Žemės ir kosmoso matematinius bei fizikinius reiškinius, analizuosime dabarties problemas ir kursime ateities sprendimus: pritaikysime mechanikos pradmenis (konstravimą), elektros grandinių jungimą, erdvinių projektų programavimą. Vykdysime kosmoso kelionių bei atsinaujinančių energijos šaltinių misijas. Mokinys baigęs programą supras esminius mechanikos ir konstravimo procesus, gebės jungti nesudėtingas el. grandines, pažinęs blokinio programavimo pagrindus mokės programuoti robotus bei 2D ir 3D projektus.

 

Vaikų ir jaunimo ypač pamėgtuose ,,MINECRAFT IR 3D PROJEKTAVIMAS” užsiėmimuose naudojant edukacinę ,,Minecraft” versiją nesudėtingoje programavimo aplinkoje, atrodančioje taip pat kaip ir pats žaidimas, mokysimės blokinio programavimo, spręsime įvairiausias problemas ir kūrybiškas užduotis, susipažinsime su matematiniais dėsniais, kurie padės ,,teleportuotis” į kitą pasaulį ir įveikti įvairiausius iššūkius. Žaisdami mokysimės ir pagilinsime pasaulio pažinimo, istorijos, lietuvių bei anglų kalbų žinias. Susipažinsime su 3D projektavimo galimybėmis ir išmoksime susiprojektuoti ir atsispausdinti savo mėgstamų herojų, šarvų ar ginklų 3D modelius.

 

,,TECHNINĖS KŪRYBOS” užsiėmimų praktinėje veikloje naudosime įvairias konstrukcines medžiagas, antrines žaliavas, buityje naudotų dirbinių dalis, pažinsime jų savybes, pritaikymo galimybes. Išmoksime kurti įvairius modelius, veikiančius pagal gamtos dėsnius, naudojančius elektros energiją. Į projektuojamus dirbinius integruosime įvairius judesio perdavimo mechanizmus, jutiklius, elektronikos, robotikos elementus. Dirbinių funkcijų išplėtimui naudosime programuojamus micro:bit procesorius, kursime programas, jas išbandysime bei tobulinsime.

 

,,VARŽYBŲ ASAS” programa skirta varžyboms besiruošiantiems ir jose norintiems dalyvauti mokiniams. Programos metu mokiniai įtvirtins jau turimas žinias, ruoš projektus ir pristatymus varžyboms, konstruos ir pritaikys robotus FLL, Sumo, Labirinto, Futbolo, Linijos sekimo rungtims. Mokiniai ruošis ir dalyvaus miesto, regioninėse, nacionalinėse bei užsienio šalyse rengiamose varžybose, gebės kūrybiškai pristatyti savo veiklą bei savarankiškai konstruoti, programuoti ir pilnai paruošti varžyboms savo kurtus robotus.

 

BENDRA INFORMACIJA:

Būrelis 9 – 11 metų vaikams
Užsiėmimo trukmė – 2 ak. val.
Kaina mėnesiui – 5 € (nemokamai su NVŠ krepšeliu)