RoboLabas ir STEAM centrai kviečia lankyti būrelius!

RoboLabas ir STEAM centrai kviečia lankyti būrelius!

Panevėžio švietimo centro padaliniai – Panevėžio regioninis STEAM atviros prieigos centras ir robotikos centras „RoboLabas“ – kviečia lankyti šiuos būrelius.

VIETŲ Į BŪRELIUS DAR YRA, tel. pasiteiravimui: +37061852244, arba rašykite el. paštu: info@robo-labas.lt.

Panevėžio regioninio STEAM atviros prieigos centro būreliai:

 

„Robotų ir technologijų pasaulyje“ (7-8 kl.) yra 2 grupės!

ANTRADIENIAIS 17:00-19:00

TREČIADIENIAIS 17:00-19:00

Šios programos tikslas, skatinti vaikus kūrybingai mąstyti ir išmokti inovatyvių problemų sprendimo būdų. Mokomi plėsti kūrybinį potencialą, skatinami domėtis mokslu, technologijomis, inžinerija bei matematika (STEAM). Dirbama su įvairiais technologijų įrankiais, blokiniu programavimu, robotika, elektros grandinių jungimu ar 3D modeliavimu.

 

Valdau Python „vėžliuką – Turtle“ (5-6 kl.)

ATRADIENIAIS 16:00-18:00

Interaktyvios programavimo užduotys padės išmokti programuoti naudojant „Turtle“ biblioteką. Tikslas patraukliai ir populiariu būdu supažindinti mokinius su programavimu.

 

Pirmieji programavimo žingsniai (5-6 kl.)

TREČIAIDIENIAIS 16:00-18:00

Programa įdomiai supažindins su programuotojo, programų analitiko, testuotojo, inžinieriaus profesija. Programuotojo pažintis su informatikos pasauliu prasideda nuo programavimo kalbos pradmenų.

 

Jaunųjų STEAM‘erių klubas (3–4 kl.)

PIRMADIENIAIS 16:00-18:00

Programa padės pažinti gamtos paslaptis, tyrinėti šimtų milijonų metų senumo fosilijas, pažinti uolienas ir mineralus. Vaikai mokysis perkelti gamtos reiškinius į kompiuterį ir konstruoti, valdyti ekspedicinius robotus.

 

„Mikrovaldiklių užkariautojai“ (5–6 kl.)

PIRMADIENIAIS 16:00-18:00

Užsiėmimų metu mokiniai susipažins su mikrovaldikliais. Aiškinsis jų valdymo principus, mokysis algoritmuoti. Susipažins su blokinio programavimo kalba, gebės parašyti nesudėtingus programinius kodus mikrovaldikliui. Konstruos buitinių ir kitų išmanių prietaisų prototipus, taikys, ieškos tobulinimo būdų. Užsiėmimų metu mokiniai lavins loginį mąstymą, ieškos inžinerinių ir meninių/konstrukcinių sprendimų.

 

Eureka! (5–8 kl.)

PIRMADIENIAIS 16:00-18:00

Būrelio užsiėmimuose mokiniai susipažins su cheminėmis medžiagomis ir reiškiniais, išmoks naudotis laboratorijos įranga – indais, prietaisais ir kt. Išbandys šiuolaikines biotechnologijas, aiškinsis pagrindinius cheminius dėsnius tyrinėdami ir atlikdami įvairius bandymus.

 

Pasidaryk pats (užsiėmimai suaugusiems)

PIRMADIENIAIS 17:00-19:00

Veiklų metu suaugusiems bus suteikiamos elektrotechnikos pagrindų žinios, jie mokysis naudotis šiuolaikinėmis technologijomis: CNC programuojamomis staklėmis, 3D spausdintuvais, CAD maketavimo technologijomis, elektriniu rotoriniu graviravimo įrankiu, gręžimo staklėmis, pjovimo, frezavimo, tekinimo, litavimo stotelėmis.

 

Panevėžio robotikos centro „RoboLabas“ būreliai:

 

Robio ABC (priešmokyklinukams)

PIRMADIENIAIS 17:00-19:00

ANTRADIENIAIS 17:00-19:00

TREČIADIENIAIS 17:00-19:00

Vaikai kviečiami susipažinti su žaismingais robotais, žaisti ir programuoti, keliauti ir pažinti spalvas, raides, gyvūnus.

 

Robio atradimai (1–2 kl.)

TREČIADIENIAIS 15:00-17:00

KETVIRTADIENIAIS 15:00-17:00

Užsiėmimų metu dirbama su Mind Designer, Lego WeDo 2.0, micro:Bit robotais, susipažįstama su jų veikimo principais, mokomasi valdyti robotus, atlikti įvairias misijas (užduotis), kurti komandinius ir individualius STEAM projektus.

 

Kodžio laboratorija (1–2 kl.)

PIRMADIENIAIS 15:00-17:00

ANTRADIENIAIS 15:00-17:00, 17:00-19:00

Tai tęstinė „RoboTyrėjo: Robio atradimai” programa. Užsiėmimų metu dirbama su LEGO WeDo 2.0 robotikos konstruktoriais, Ozobot robotais, mikrovaldikliais micro:Bit, 3D pieštukais ir 3D modeliavimo platforma.

 

Interaktyvūs pojūčiai (3–5 kl.)

PIRMADIENIAIS 15:00-17:00

KETVIRTADIENIAIS 17:00-19:00

Užsiėmimuose mokomasi kurti nesudėtingas mobilias aplikacijas ir erdvinius projektus, vaikai įgyja blokinio programavimo žinių ir jas taiko konstruodami.

 

Kosmoso platybėse (3–5 kl.)

KETVIRTADIENIAIS 15:00-17:00

Programos tikslas – padėti suprasti esminius mechanikos ir konstravimo procesus, mokyti jungti nesudėtingas elektrines grandines, pažinti blokinio programavimo pagrindus, mokyti programuoti robotus, 2D ir 3D projektus.

 

Minecraft ir 3D projektavimas (3–6 kl.)

PIRMADIENIAIS 15:00-17:00

ANTRADIENIAIS 15:00-17:00

Programa skirta mokiniams, norintiems mokytis kurti ir žaisti trimatėse platformose. „Minecraft“ yra atvirojo pasaulio žaidimas, o „Tinkercad“ leidžia pradedantiesiems kurti 3D modelius.

 

Spalvų inžinerija (3–6 kl.)

TREČIADIENIAIS 15:00-17:00

Vaikai mokosi sujungti dvi sritis – dizainą ir technologijas, įgyja skaitmeninio dizaino pagrindus. Jau dabar tokie specialistai ypač reikalingi, tai – ateities profesija.

 

 

Programavimas ir inžinerija (5–12 kl.)

PIRMADIENIAIS 17:00-19:00

Lankydami šią programą, mokiniai taiko ir gilina programavimo gebėjimus „Scratch“, „Mindstorms Education EV3“ ir kt. platformose, trimačio projektavimo ir modeliavimo gebėjimus „Tinkercad“, „Studio 2.0“ programose, konstravimo ir elektros grandinių jungimo įgūdžius EV3, dirba su atsinaujinančių energijos šaltinių, mechanikos ir pneumatikos, FLL iššūkių ir kt. rinkiniais.

 

Programavimas ir inžinerija (5–12 kl.)

ANTRADIENIAIS 17:00-19:00

Tęstinė programa mokiniams, supažindinanti su 3D projektavimo programomis „Tinkercad Codeblocks“, „Fusion 360“ arba „Solidworks“ ir „Python“ programavimo kalba. Mokoma modeliuoti gaminius ir kurti, ruošti eskizus ir juos skaitmeninti, rengti brėžinius, projektinio darbo aprašą ir pristatymą. Programa parengta bendradarbiaujant su VGTU „Ateities inžinerija“.

 

Robodronika. Robotai virtualiame pasaulyje (5–8 kl.)

KETVIRTADIENIAIS 17:00-19:00

Programa skirta ugdyti pirmuosius konstravimo ir programavimo įgūdžius, supažindina vaikus su bepiločių skraidyklių valdymo, programavimo technologijomis. Užsiėmimų metu dirbama su bepilotėmis „DJI Tello“ skraidyklėmis, blokinio programavimo platforma „Scratch“, integruota programavimo aplinka „PyCharm“.

 

Foto smalsuoliai (5–8 kl.)

TREČIADIENIAIS 17:00-19:00

Mokiniai mokosi kurti vaizdo ir garso elementus, fotografuoti, redaguoti ir montuoti medžiagą, projektuoti ir kurti socialinę mediją, dvimatę ir trimatę animaciją, kompiuterinės grafikos elementus.

 

„Kostiumo dizainas – nuo eskizo iki podiumo“ (5-8 kl.)

TREČIADIENIAIS 17:00-19:00

Veiklų metu vaikai susipažins su dizainerio profesija, mados istorija, kaip drabužiuose atsispindi žmonijos raida ir technologinė pažanga. Sužinos, kaip gimsta drabužių kolekcijos. Gebės kurti idėjų koliažus, modelių eskizus. Naudodami skirtingas raiškos priemones įgyvendins savo kostiumo prototipą.

 

„Grafinis dizainas ir reklama“ (5-8 kl.)

KETVIRTADIENIAIS 17:00-19:00

Programos tikslas supažindinti su įtraukiu ir spalvingu grafinio dizaino pasauliu. Būrelio metu vaikai mokysis vizualiai išreikšti savo idėjas kompiuterinių programų pagalba. Ugdant dailės disciplinos kalbą, estetinę sampratą, kompozicijos pagrindus, susipažins su pagrindiniais dizaino elementais, dalyvaus grafinių darbų kūrimo procese. Mokysis kurti patrauklią reklamą socialinėse medijose, lengvai taikomus spaudos gaminius ir kt.