Papildytas integruotų pamokų bankas

Papildytas integruotų pamokų bankas

 

Siekdamas tarpinstitucinio bendradarbiavimo, Panevėžio švietimo centro padalinys Panevėžio robotikos centras (toliau – PRC) „RoboLabas“  sausio mėnesį inicijavo 4 nuotolinius susitikimus su Panevėžio miesto bendrojo ugdymo 1–4 kl. ir 5–8 kl. mokytojais. Įvyko LL3 projekto partnerių ir kitų Panevėžio ugdymo įstaigų integruotų pamokų organizavimo PRC „RoboLabas” priemonių pristatymas ir naujų pamokų kūrimas.

 

 

 

Pirmame susitikime – priemonių pristatyme – dalyvavo 72 pradinių klasių mokytojai ir 61 vyresniųjų klasių mokytojas. Gausus dalyvių skaičius leidžia spręsti, kad mokytojus domina IKT mokymo priemonės ir jų pritaikymo galimybės mokymo(si) kokybei gerinti. PRC „RoboLabas“ metodininkai pedagogams vaizdžiai pristatė turimas inovatyvias mokymo(si) priemones, paaiškino jų veikimo principus, atskleidė esmines pritaikymo galimybes pamokoje. Pradinių klasių mokytojai susipažino su Micro:bit, Ozobot, Mind designer robotais, 5–8 kl. mokytojams pristatyti Micro:bit, Arduino mikrovaldikliai, 3D pieštukai, konstruktoriai „Robotis“ ir robotai „Edison“.

Antrojo susitikimo metu 54 pradinių klasių ir 49 vyresniųjų klasių mokytojai, dirbdami grupelėse, kūrė naujus integruotų pamokų planus. Jais artimiausiu metu bus papildytas PRC „Integruotų pamokų bankas“. Mokytojai parengė šiuos pamokų scenarijus: „Lietuvos valstybės simboliai“, „Ar sunku ūkininkauti?“, „Aritmetinių veiksmų įtvirtinimas“, „Lietuvoje gyvenantys naminiai ir laukiniai gyvūnai“, „Muzikinis kelias“, ,,Vienaženkliai ir dviženkliai skaičiai“, ,,Lietuvos etnografinės dalys“, ,,Atsinaujinantys energijos šaltiniai“, ,,Informatika su „Edison“, „3D pieštukai matematikoje, geografijoje ir istorijoje“. Visi planai bus viešinami internetinėje svetainėje https://robo-labas.lt/integruotos-pamokos/. Jais galės naudotis visi į PRC „RoboLabas“ vesti pamokų atvykstantys mokytojai.

Vienas iš būdų mokinių pažangai skatinti – patyriminis mokymas(is). PRC „RoboLabas“ yra sudarytos palankios sąlygos tokiam mokymo/si būdui plėtoti.